Vrátenie tovaru

Potrebujete doplniť informácie alebo poradiť s výberom? Neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám pomôžeme a poradíme, stačí nám napísať e-mail na [email protected].

Vrátenie tovaru pri odstúpení od zmluvy

  • V súlade so zákonom o zásielkovom predaji máte ako zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od okamihu, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou prepravcu prevezmete tovar. V Sexujte.sk Vám tovar vymeníme až do 15 dní!
  • Ak sa v tejto lehote rozhodnete pre odstúpenie, prosíme Vás o dodržanie nižšie uvedených špecifických podmienok:
    • kontaktujte nás emailom, alebo telefonicky s tým, že žiadate odstúpenie od zmluvy, uveďte číslo objednávky - rovnako aj dátum, kedy Vám bola objednávka doručená
    • v prípade, že si prajete vrátiť peniaze - poprosíme Vás o číslo Vášho bankového účtu
    • ak si prajete tovar vymeniť za iný z našej ponuky, nezabudnite uviesť, o aký tovar máte záujem
    • budeme radi, keď nám napíšete aj dôvod odstúpenia od zmluvy - aj vďaka Vám sa nám darí neustále zlepšovať naše služby
    • tovar musí byť v pôvodnom, nepoškodenom obale a nesmie byť použitý alebo poškodený
    • tovar musí byť kompletný vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu, atď.
    • tovar musí byť dobre zabalený, aby bol schopný ďalšieho predaja, tovar, ktorý nám príde poškodený, neprevezmeme
    • prosíme Vás, aby ste nám spolu s tovarom zaslal/a kópiu dokladu o kúpe (faktúru)
  • Pre účel odstúpenie od zmluvy môžete použiť vzorový formulár, ktorý je k dispozícii tu.
  • Prosíme, aby ste tovar zaslal/a doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu. Prosíme Vás, aby ste neposielal/a tovar na dobierku, nebude prijatý.
  • Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar a náklady na doručenie tovaru k Vám zašleme najneskôr do 7 pracovných dní po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu, alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť.
  • V prípade, že ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručovania, ktorý ponúkame, budú Vám vrátené len náklady za tento spôsob doručenia. Náklady na vrátenie tovaru hradíte Vy.
  • V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť.

Vrátenie tovaru pri reklamácii

  • V prípade reklamácie sa prosím obráťte na [email protected]. Ku každej reklamácii pristupujeme individuálne a zákazníkom sa snažíme vyjsť v ústrety.
  • Reklamácia sa riadi Občianskym zákonníkom SR. Záručná doba na všetok predávaný tovar je 24 mesiacov.
  • Kupujúci je povinný prezrieť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravca.
  • Reklamáciu mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po jeho odhalení, tj. ihneď po prvom použití výrobku.
  • Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku nie je teda možné považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.
  • V prípade výmeny tovaru za inú veľkosť zaplatí kupujúci iba manipulačný poplatok - zákazník zaplatí náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu a zároveň predávajúcemu zaplatí náklady spojené s odoslaním tovaru kupujúcemu.
  • Dôvody, pre ktoré sa môže stať, že reklamáciu neakceptujeme:
    • tovar neprišiel v pôvodnom 100% stave, bol poškodený
    • na tovare sú viditeľné známky používania
    • tovar bol poškodený vlastným neopatrným zaobchádzaním, neodborným zásahom
    • tovar bol poškodený živlami ako je voda, oheň, elektrický výboj a podobne
    • z hygienických dôvodov nie je možné uznať reklamácie oblečenia s dildami na vnútornej strane, nafukovacích panien, vibrátorov, spodnej bielizne a ďalších
    • tiež nie je možné reklamovať tovar spotrebného charakteru - gély, oleje, čistiace prostriedky, kondómy atď.
  • Prosíme, aby ste reklamovaný tovar zaslal/a na našu adresu doporučene a poistený, pretože neručíme za jeho prípadnú stratu. Neposielajte nám prosím tovar na dobierku, nebude prijatý.
  • Kupujúci - spotrebitelia sú oprávnení na riešenie svojich sporov použiť platformu riešenia sporov online, a to v jazyku, ktorý si zvolia. Kupujúci - spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu riešenia sporov online, ktorá je dostupná na webových stránkach https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci - spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme riešenia sporov online vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporu online. Kupujúci - spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

Získajte informácie o zľavách a novinkách
prednostne na Váš e-mail