Časté otázky

Potrebujete s niečím pomôcť? Skúste nájsť svoju odpoveď medzi odpoveďami na najčastejšie kladené otázky uverejnené na tejto stránke. Ak odpoveď nenájdete, neváhajte nás kontaktovať na [email protected].

Objednávka a platba

  • Ako tovar objednať?

    Tovar si môžete objednať kedykoľvek cez e-shop - jednoducho ho vložíte do košíka a budete pokračovať podľa pokynov na príslušnej stránke.

  • Čo keď sa nemôžem rozhodnúť?

    Máme veľa rôznych produktov, a preto je nám jasné, že je veľakrát ťažké sa rozhodnúť pre konkrétny tovar. Stačí nám napísať email na [email protected] a popísať, o aký sortiment máte záujem, radi Vám s výberom poradíme.

  • Ako uplatním zľavový kupón?

    Zľavový kupón jednoducho zadáte pri Vašej ďalšej objednávke na tejto stránke, alebo počas vytvárania objednávky do kolónky na to určenej - v košíku stačí kliknúť na "Mám zľavový kupón".

  • Musím sa pri nákupe registrovať?

    Snažíme sa maximálne dbať o Vašu diskrétnosť, a preto nie sú potrebné žiadne registrácie. Stačí nám adresa a kontaktné údaje pre doručenie zásielky - to je všetko.

  • Aké sú ceny poštovného?

    Ak za tovar zaplatíte vopred, je poštovné celkom zdarma. V prípade, že preferujete možnosť tovar zaplatiť až pri prevzatí od kuriéra, uhradíte za poštovné čiastku vo výške 3 €.

  • Ako môžem za tovar zaplatiť?

    Za tovar môžete zaplatiť prevodom cez internetbanking, prevodom v banke alebo priamo vkladom na náš účet. Samozrejme zasielame aj na dobierku - zaplatiť teda môžete priamo kuriérovi pri prevzatí zásielky.

  • Omylom som zaplatil/a platbu so zlým variabilným symbolom. Čo teraz?

    Ak názov majiteľa účtu, z ktorého ste platili, zodpovedá menu zadanému pri objednávke a zároveň ste zaplatili správnu sumu, nemal by to byť problém. V každom prípade najlepšie bude, keď nás ihneď kontaktujete e-mailom, aby sme platbu správne priradili k objednávke. Ak platbu nevieme identifikovať, behom pár dní ju vrátime na účet, z ktorého nám prišla.

Dodanie tovaru

  • Akým spôsobom tovar posielate?

    Produkty doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS. Po odoslaní tovaru Vám zašleme číslo zásielky, aby ste ju mohli sledovať priamo na stránke GLS.

  • Čo znamená "diskrétne balenie"?

    Keďže je u nás diskrétnosť zákazníkov na prvom mieste, zásielky balíme tak, aby sa pri preprave nepoškodili - do kvalitných kartónových krabíc. Ako odosielateľ je uvedená spoločnosť IPsystems s. r. o. z Bratislavy, na balíku nenájdete žiadne iné označenie odosielateľa, sexshopu alebo druhu tovaru.

  • Je možné vyzdvihnúť si balíček aj osobne?

    Snažíme sa vytvoriť jeden z najlepších internetových sexshopov. Zatiaľ nemáme v záujme otvárať fyzický obchod, a teda zatiaľ tovar doručujeme len prostredníctvom kuriéra GLS. Ak je pre Vás problém prevzatie od kuriéra (napr. nie ste často doma), stačí sa s kuriérom dohodnúť, aby zásielku uložil na jednom z GLS ParcelShopov vo Vašom okolí a neskôr si ju tam môžete pohodlne vyzdvihnúť.

  • Ako dlho potrvá, kým mi príde tovar?

    Pokiaľ objednaný tovar máme na sklade, odošleme Vám ho najneskôr nasledujúci pracovný deň. Tovar, ktorý na sklade nie je, objednávame niekoľkokrát týždenne od našich dodávateľov. Väčšina tovaru je dostupná do 7 dní od Vašej objednávky. Občas sa však stane, že tovar nemá k dispozícii ani dodávateľ - z tohto dôvodu udávame dobu odoslania max. 28 dní. Akonáhle je tovar u kuriéra, je zvyčajne doručený do jedného, maximálne do dvoch pracovných dní.

  • Zásielka javí známky poškodenia. Čo s tým?

    Ak je balík viditeľne poškodený už v čase, keď Vám ho kuriér doručuje, odporúčame zásielku vôbec nepreberať, alebo spolu s kuriérom spísať zápis o škode.

Tovar a reklamácia

  • Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

    Samozrejme, ako zákazník máte právo odstúpiť od zmluvy do 15 dní od okamihu, kedy ste tovar prevzal/a. Od zmluvy môžete odstúpiť bez udania dôvodu - budeme však radi, ak nám ho napíšete, nech vieme, čo by sme mali nabudúce urobiť lepšie, alebo inak.

  • Produkt nespĺňa moje predstavy. Môžem ho vrátiť?

    Ak ste zistil/a, že Vám tovar nevyhovuje a je nepoužitý, môžete ho do 15 dní od prevzatia vrátiť. Jednoducho nás kontaktujte na [email protected] a my Vám produkt radi vymeníme za taký, ktorý bude spĺňať Vaše predstavy na 100%.

  • Hračka nefunguje. Čo teraz?

    Odporúčame v hračke vymeniť batérie za nové, alebo hračku nabiť. Ak nie je problém v "elektrine", kontaktujte nás, aby sme Vám tovar opravili, alebo vymenili.

  • Kam tovar poslať, keď ho chcem vrátiť, alebo reklamovať?

    Tovar, ktorý Vám nevyhovuje, alebo ho reklamujete, zašlite na našu adresu - IPsystems s. r. o., Starorímska 14, 851 10 Bratislava.

Ostatné

  • Plánujem na Vašom e-shope nakupovať častejšie / mám v úmysle urobiť väčšiu objednávku naraz - poskytnete mi nejakú zľavu?

    Jasné, že áno! Ku každej objednávke nad 10 € od nás získate zľavový kupón, ktorý môžete použiť na ďalší nákup. Pokiaľ u nás jednorázovo nakúpite tovar v hodnote nad 400 €, získate naň okamžitú zľavu vo výške 20%. Detaily nášho vernostného programu nájdete na samostatnej stránke.

  • Ako získam prehľad o novinkách a akciách?

    Nie je nič jednoduchšie, než zadať Vašu e-mailovú adresu do políčka nižšie, aby Vám neunikli žiadne zľavy ani novinky - budeme Vás o nich informovať prostredníctvom newsletterov.

  • Môžem si u Vás objednať aj tovar, ktorý zatiaľ nemáte v ponuke?

    Tovar objednávame z najväčších európskych veľkoskladov s erotickým sortimentom. Okrem týchto produktov kupujeme tiež priamo u výrobcov a dovážame z Ázie i USA. Snažíme sa mať čo najširší sortiment produktov z radov slovenských a českých sexshopov. Pokiaľ Vám aj napriek tomu v našej ponuke niečo chýba, napíšte nám - my preveríme, či sme schopní daný produkt zohnať.

Získajte informácie o zľavách a novinkách
prednostne na Váš e-mail