Obchodné podmienky

Produkty dodávame aj do Českej republiky, pre ceny a dodacie podmienky, prosíme, navštívte náš obchod na https://www.sexujte.cz.

Zákazník odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a bude sa nimi riadiť.

DODACIE PODMIENKY

  • Produkty zakúpené v obchode Sexujte.sk dodávame iba v rámci Slovenskej republiky po predchádzajúcej úhrade na účet, alebo na dobierku. Doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DHL. Osobný odber tovaru nie je možný. Nie sme kamenná predajňa, ale internetový obchod.
  • Zásielka bude doručená v diskrétnom balení a ako odosielateľ bude uvedená spoločnosť IPsystems s. r. o. z Bratislavy. Nemusíte sa teda báť, že sa niekto dozvie, čo ste si objednali.
  • K objednávke účtujeme poštovné vo výške 3,00 € pri platbe dobierkou.
  • Pri platbe vopred poštovné platíme za Vás!
  • S objednaným tovarom obdržíte aj faktúru - daňový doklad.
  • Priemerná doba expedície objednávky sa pohybuje v rozmedzí 5-28 dní, k čomu je potrebné ešte pripočítať čas (2-3 dni) potrebný na doručenie.
  • Pri tovare, ktorý je na sklade, expedícia prebieha nasledovný pracovný deň, tovar, ktorý nie je na sklade, objednávame niekoľkokrát týždenne od našich dodávateľov.
  • Väčšina tovaru je dostupná do 7 dní od Vašej objednávky, občas sa však stane, že tovar nemá k dispozícii ani dodávateľ, z tohto dôvodu udávame dobu expedície max. 28 dní.
  • Zákazník má možnosť sledovať stav svojej objednávky on-line 24 hodín denne prostredníctvom adresy: http://www.sexujte.sk/sledovanie-objednavky

PLATOBNÉ PODMIENKY

  • Všetky ceny sú konečné - uvedené vrátane DPH! Sme platiteľmi DPH.
  • Tovar je možné zaplatiť prevodom alebo vkladom na účet prevádzkovateľa obchodu.
  • Informácia o čísle účtu, ako aj konštantný a variabilný symbol, ktorý je potrebné použiť pri úhrade sa Vám zobrazí po uskutočnení objednávky, a taktiež ho obdržíte emailom.
  • Platbu môžete zrealizovať aj prostredníctvom internetbankingu:
    Platobné metódy
  • Pri výbere spôsobu doručenia na dobierku, tovar zaplatíte pri obdržaní zásielky. Spôsob platby dobierkou je možný iba s dodacou adresou na území SR.
  • Pri niektorých tovaroch je možná iba platba vopred, prípadne vyžadujeme platbu zálohy vopred. Jedná sa najmä o tovary, ktoré dovážame z USA, prípadne tovary vysokej hodnoty.

POTVRDZOVANIE OBJEDNÁVOK

  • Každá objednávka je pred odoslaním overovaná telefonicky alebo emailom. Prosíme, uvádzajte správne kontaktné údaje, predídete tým problémom s overením objednávky.
  • Správny email aj telefónne číslo nám umožnia kontaktovať Vás pri akýchkoľvek nezrovnalostiach, alebo v prípade, že budeme mať akékoľvek nejasnosti pri vybavovaní objednávky k Vašej maximálnej spokojnosti.
  • Ak v priebehu 10-15 minút po zadaní objednávky neobdržíte od nás email s potvrdením objednávky, prosíme, pozrite sa, či email nebol označený ako spam, a teda presunutý do priečinku s nevyžiadanou poštou.
  • V prípade, že potvrdzovací email, alebo email s platobnými údajmi neobdržíte, prosíme, kontaktujte nás na [email protected].
  • Potvrdená objednávka je považovaná za záväznú pre obe strany, ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podmienky sa považujú najmä obsah objednávky, cena za tovar, spôsob a doba expedície tovaru.

STORNO OBJEDNÁVOK

  • Svoju objednávku môžete stornovať odoslaním emailu na adresu [email protected], alebo odpoveďou na potvrdzovací email od nás (prosíme, uveďte text "storno objednávky").
  • Nezabudnite však uviesť číslo objednávky, ktorú stornujete. Taktiež budeme radi, ak nám uvediete dôvod storna. Aj vďaka Vám sa nám darí zlepšovať naše služby.
  • Po potvrdení objednávky je možné objednávku stornovať iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania.
  • V prípade stornovania potvrdenej objednávky kupujúcim je predávajúci oprávnený uplatniť právo na náhradu škody vzniknutú týmto jednaním. Ide hlavne o prípady, kedy bolo nutné tovar zaobstarať na želanie zákazníka.
  • Storno poplatok môže byť do výšky až 50% z celkovej ceny tovaru.
  • Predávajúci si vyhradzuje právo stornovať objednávku v prípade, že nedošlo k jej potvrdeniu, alebo zaplateniu v lehote 14 dní od jej uskutočnenia. Predávajúci sa však zaväzuje kontaktovať kupujúceho emailom alebo telefonicky v priebehu tejto lehoty tak, aby k tomuto nedošlo. Taktiež sa môže stať, že objednaný tovar nebude možné dodať. Tejto situácii sa snažíme v maximálnej možnej miere predchádzať, v prípade, že nastane, bude predávajúci neodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe.
  • Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v zmluve v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený kupujúcim.
  • Za bezdôvodné storno je automaticky považovaná taká objednávka, ktorú doručovacia spoločnosť vráti predávajúcemu s tým, že ju zákazník neprevzal v úložnej dobe, jej prevzatie odmietol, zásielku nebolo možné doručiť z iných dôvodov, napr. neoznačený zvonček, a podobne. V takomto prípade bude zákazník zaťažený stornovacím poplatkom vo výške 50% z ceny objednaného tovaru, najmenej však 10,00 €.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

  • V súlade so zákonom o zásielkovom predaji máte ako zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od momentu, kedy Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar. V Sexujte.sk Vám tovar vymeníme až do 15tich dní!
  • Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie nižšie uvedených špecifických podmienok:
    • kontaktujte nás emailom, alebo telefonicky s tým, že žiadate odstúpenie od zmluvy, uveďte číslo objednávky, ako aj dátum, kedy Vám bola objednávka doručená
    • v prípade, že si želáte vrátiť peniaze - napíšte nám, prosím, číslo Vášho bankového účtu
    • ak si želáte tovar vymeniť za iný z našej ponuky, nezabudnite uviesť, o aký tovar máte záujem
    • budeme radi, ak nám napíšete aj dôvod odstúpenia od zmluvy, aj vďaka Vám sa nám darí neustále zlepšovať naše služby
    • tovar musí byť v pôvodnom, nepoškodenom obale a nesmie byť použitý alebo poškodený
    • tovar musí byť kompletný, vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu, atď.
    • tovar musí byť dobre zabalený, aby bol schopný ďalšieho predaja, tovar, ktorý nám príde poškodený, neprevezmeme
    • spolu s tovarom nám, prosíme, zašlite aj kópiu dokladu o kúpe (faktúru)
  • Pre účel odstúpenia od zmluvy môžete použiť vzorový formulár, ktorý je k dispozícii tu.
  • Tovar, prosíme, posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Prosíme, neposielajte tovar na dobierku, nebude prijatý.
  • Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar a náklady na doručenie tovaru k Vám zašleme najneskôr do 7 pracovných dní po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť.
  • V prípade, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame, budú Vám vrátené iba náklady za tento spôsob doručenia. Náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
  • V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme, žiaľ, môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.

REKLAMÁCIA TOVARU

  • Prípadné reklamácie si uplatňujte emailom na [email protected]. Ku každej reklamácii pristupujeme individuálne a snažíme sa o maximálnu ústretovosť zákazníkovi.
  • Reklamácie sa riadia Občianskym zákonníkom SR. Záručná doba na všetok predávaný tovar je 24 mesiacov.
  • Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravca.
  • Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po jeho odhalení, tj. ihneď po prvom použití výrobku.
  • Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.
  • V prípade výmeny tovaru za inú veľkosť zaplatí kupujúci iba manipulačné poplatky, teda zákazník zaplatí náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu a zároveň predávajúcemu zaplatí náklady spojené s odoslaním tovaru kupujúcemu.
  • Dôvody, pre ktoré sa môže stať, že reklamáciu neakceptujeme:
    • tovar neprišiel v pôvodnom 100% stave, bol poškodený
    • na tovare sú viditeľné známky používania
    • tovar bol poškodený vlastným neopatrným zaobchádzaním, neodborným zásahom
    • tovar bol poškodený živlami ako je voda, oheň, elektrický výboj a podobne
    • z hygienických dôvodov nie je možné uznať reklamácie oblečenia s dildami na vnútornej strane, nafukovacích panien, vibrátorov, spodnej bielizne a ďalších
    • taktiež nie je možné reklamovať tovar spotrebného charakteru - gély, oleje, čistiace prostriedky, kondómy...
  • Reklamovaný tovar, prosíme, posielajte na našu adresu doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Prosíme, neposielajte tovar na dobierku, nebude prijatý.
  • Kupujúci - spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci - spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu riešenia sporov online, ktorá je dostupná na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci - spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme riešenia sporov online vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci - spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  • Rešpektujeme Vaše súkromie. Aby sme Vám však mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré Vaše osobné údaje. Tieto údaje neposkytujeme tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru (FHB Group, s.r.o., IČO: 44305435) alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
  • V prípade, že zákazník prejaví súhlas so zasielaním marketingových informácií, budú osobné údaje v rozsahu emailová adresa a údaje o zakúpenom tovare v rámci objednávky poskytnuté tretej osobe (Naspers OCS Czech Republic, s.r.o., IČO: 02387727, prevádzkovateľ www.heureka.sk) za účelom skvalitňovania služieb predávajúceho na základe hodnotení jeho zákazníkov.
  • Používaním tohto internetového obchodu kupujúci berie na vedomie, že predávajúci bude získavať a spracúvať osobné údaje kupujúceho a používať informácie o kupujúcom a jeho nákupoch na účely plnenia povinností predávajúceho v rámci predzmluvných a zmluvných vzťahov, konkrétne na vybavenie jeho objednávky. Kupujúci berie na vedomie, že poskytnutie týchto osobných údajov je nevyhnutné pre plnenie povinností predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu s kupujúcim. Kupujúci odoslaním objednávky s vyjadrením dobrovoľného informovaného súhlasu s tým, aby mu predávajúci zasielal správy o činnosti, ponukách a akciách predávajúceho, súhlasí s tým, aby mu predávajúci zasielal takéto správy bez predchádzajúcej žiadosti kupujúceho. Ak si naďalej nebudete želať dostávať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie ukončiť. Informácie o novinkách zasielame max. 12x ročne. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracúvaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu. Kupujúci bol oboznámený s jeho právami v zmysle § 28 Zákona o ochrane osobných údajov.
  • Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci bude spracúvať a uchovávať jeho osobné údaje, v rozsahu meno, priezvisko, firma, adresa (ulica a číslo, PSČ, mesto), telefonický kontakt a e-mail vo svojich informačných systémoch. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR a tieto uchovávať počas doby nevyhnutej pre splnenie vymedzeného účelu spracúvania osobných údajov a účelu ustanoveného zákonom.
  • Informačné systémy Predávajúceho sú registrované na Úrade na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky pod číslami 1513662 a 1513663.

Obchodné podmienky v tomto znení vstupujú do platnosti 1. februára 2016.

Získajte informácie o zľavách a novinkách
prednostne na Váš e-mail